Frisk start på høstens arrangementer

En god blanding av klassisk musikk og innblikk i det aktuelle temaet: «Søgne og Kristiansand - hva skjer nå?»

Musikalsk vertskap Linda Manukyan og Ingvild Sæther «De beste fiolinduettene  noensinne»

Musikalsk vertskap Linda Manukyan og Ingvild Sæther «De beste fiolinduettene noensinne»

Linda Manukyan og Ingvild Sæter startet opp med Tysk musikk fra Handel til Armensk og Norsk folkemusikk, 16-hundretalls barokk musikk av Bach før de avsluttet med Svensk spellemanns/bluegrass musikk. Rundt de pyntede bordene fikk de ca 80 fremmøtte servert en fin, klassisk kveld, gode smørbrød og kaffe før loddsalget startet.

Politisk redaktør i Fevennen Vidar Udjus belyste temaet: « Søgne og Kristiansand, hva skjer nå?» Han var innom flere viktige spørsmål som må avklares, om den lange perioden før «skilsmissen» kan bli et faktum. Innlegg og spørsmål fra forsamlingen ble oppsummert med at Statsforvalteren i Agder vil legge frem sin utredning, videre om hvem som skal ta regningen. Mange uavklarte spørsmål henger i lufta.

Styreleder Tormod Mjaaseth, som ledet kvelden, og styremedlemer gjorde sitt for at kvelden ble fin og interresant for de mange som kom.