Er du fornøyd med siste års økning av pensjonen?

Da må du støtte Pensjonistforbundets jobb med å fortsette å påvirke myndighetene.

Er du fornøyd med siste års økning av pensjonen på 8,54%?  Da må du støtte Pensjonistforbundets jobb med å fortsette å påvirke myndighetene for å oppnå

-         Forhandlingsrett i trygdeoppgjørene

-         Økt minstepensjon

-         Slutt på underregulering av pensjon

-         Slutt på aldersdiskriminering

-         Flere sykehjem og omsorgsboliger

-         Flere ansatte i omsorgstjenestene

Som medlem får du en rekke medlemsfordeler; reise og opplevelser, bil, hus og hjem, juridisk rådgivning, helse og mye mer. I tillegg får du 9 utgaver i året av «Pensjonisten» som holder deg oppdatert på viktige saker, aktuelle temaer og godt lesestoff.

Det er lokale forening(er) i alle kommuner i Buskerud som har jevnlige møter med sosialt samvær, interessante foredrag, underholdning og servering, i tillegg til turer.

Hvert år i juni arrangerer Pensjonistforbundet Buskerud Senioruka på Storefjell på Golsfjellet for pensjonister med aktiviteter, foredrag og god underholdning.

Melder du deg inn i høst, så betaler du årets kontingent for et helt år fra innmeldingsdato.

For nærmere informasjon og innmelding ta kontakt med Pensjonistforbundet Buskerud på tlf. 977 00 623 v/Gro Renstrøm Moen eller Helge Kristoffer Grønhovd på tlf. 916 52 240 eller mail til: buskerud@pensjonistforbundet.no eller direkte til din lokale forening.