Datastuer starter opp i Kragerø

Pensjonistforbundet i Kragerø og Seniornett Kragerø vil starte med Datastuer. Vi vil holde de over fire dager. Det vil bli annonsert i KV, i tillegg vil vi legge ut informasjon på våre hjemmesider; https://www.pensjonistforbundet.no/foreninger/pensjonistforbundet-krager%C3%B8-10018033 og https://www.seniornett.no/lokalforening/kragero/ Datastuene er et lavterskeltilbud med følgende emner: Bruke og forstå Smarttelefon, nettbrett eller PC. Vi vil konsentrere os først og fremst om nettbrett og smarttelefon. søke og samhandle. Hvordan finne og bruke nav.no, skatteetaten.no og nettbank. Bruke og skrive e-post Siste dagen settes av til egne ønsker. Du finner mer informasjon her: https://www.seniornett.no/opplaering/prosjekt-datastuer/prosjekt-datastue-hva-er-det/ Vi starter opp tirsdag 11.oktober. Videre datoer er 13. oktober, 18.oktober og 20. oktober. Det vil foregå på Røde Korshuset fra kl. 11 til 13. Det er plass til 10 personer. Deltakerne betaler en egenandel på kr. 200. Det blir enkel servering. Vi har tre veiledere.

Her fra en datastuer i Tokke