Bergen Pensjonistforening har den glede å arrangere medlemstur til vakre Skagen i Danmark 31. mai - 2. juni 2022

Avreise blir med Fjordline fra Bergen tirsdag 31. mai kl 1330 med retur fra Hirtshals onsdag 1. juni kl 2000. Ankomst Bergen torsdag 2. juni kl 1230. Til Skagen leier vi buss med avgang onsdag 1. juni ca kl 0830 fra terminalen med retur ca kl 1800. På bussturen stopper vi nokså raskt for å innta morgenmat (frokost) på Montra Skaga Hotel og senere blir det en god dansk frokost (lunsj) på Bodilles Kro i selve Skagen. Vi har guide med oss i 2 timer og et besøk på Skagen museum er planlagt. Pris pr. person er beregnet til: Med utvendig enkeltlugar kr 2975 Med utvendig dobbeltlugar kr 2125 Med innvendig enkeltlugar kr 2775 Med innvendig dobbeltlugar kr 1975 (Med dobbeltlugar må en være minst 2 personer på lugaren). Prisene er ikke absolutt endelige, men avhengig av kursen på dansk krone ved betaling og antall deltakere. Inkludert i prisen er: 2 middagsbuffeer inkludert drikke på båten, frokost på returen, buss, guide og besøk Skagen museum. Frokost og lunsj på land i Danmark. Spørsmål om turen og påmelding rettes til Odd Inge Matre, e-post: oi-matre@online.no eller mobil 90616285. Oppgi alle navn, fødselsdato og ønsket lugartype ved påmelding. Betalingsinfo gis den enkelte når tildelt plass. Det er begrensa med plasser, så først til mølla....... Frist for påmelding seinest innen onsdag 27. april. VELKOMMEN TIL SKAGENTUR! Vennlig hilsen Bergen Pensjonistforening

...