Arveavgiften er fjernet - men se opp for nye arve feller

Stor interesse for å høre om Fremtidsfullmakt.

Ny arvelov, ny vergemålslov, arveavgiften fjernet, samlivsform, nye arvefeller og testament ble forklart av konsulent i Pensjonistforbundet Carsten O. Five.

Publikum fikk god informasjon om Fremtidsfullmakt av konsulent i Pensjonistforbundet Carsten O. Five

Musikerne Erik Herje og Lancu Ilies fremførte populærmusikk av Bing Crosby, Nat King Cole og Frank Sinatra, som ble godt mottatt.

Interessen for åresalg er stor og mange gikk hjem med gevinst.