Aktivitetsuke på Storefjell

Senioruka arrangeres igjen fra mandag 20. juni til torsdag 23. juni 2022. Påmelding senest innen 1. juni 2022.

Hesteskokast er en av mange populære aktiviteter på Storefjell Resort Hotell under Senioruka

Pensjonistforbundet Buskerud har gleden av å invitere til aktivitetsuke på Golsfjellet. Endelig er restriksjonene opphevet og vi gleder oss alle til å møtes igjen i trygge omgivelser. Senioruka har hatt en lang tradisjon i tidligere Buskerud Fylke og arrangeres i år for 23. året på rad, med bare en avlysing i 2020 på grunn av pandemien. Pandemien har ført til at mange eldre har blitt isolert på grunn av de strenge smitteverntiltakene i vårt område. Dette har ført til begrenset aktivitet og veldig mange kjenner på ensomheten. Vi håper derfor at du har lyst til å delta! Senioruka har som mål å stimulere eldre til økt fysisk aktivitet i hverdagen. I løpet av dagene på Golsfjellet i frisk fjelluft og naturskjønne omgivelser, er det et spekter av ulike aktiviteter du kan benytte deg av, som vanntrim, seniordans, yoga, boccia, sterk og stødig trening, hesteskokasting med mer i tillegg til natursti og turløyper i fjellet. Målet med samlingen er at eldre kan møtes til sosialt samvær, fysisk aktivitet, foredrag, allsang og gode måltider. Hver deltager velger hvilke aktiviteter man ønsker å være med på underveis. Foredragsholder i år er Kaveh Rashidi, som er en kjent almenlege, skribent og foredragsholder. Han møter vi med foredraget "Kanskje du er frisk? Det blir underholdning med Norsk Linje, et populært gladjazz band. Utkast til program følger vedlagt. Senioruka starter med lunsj 20. juni og avslutter med frokost torsdag 23. juni 2022. Pris for hele oppholdet inkludert frokost, lunch og middag er: Kr. 3120,- pr. person i dobbeltrom. Kr. 3 720,- pr. person i enkeltrom og Kr.3 120,- pr. person i enkeltrom / økonomi (max 25 rom tilgjengelig) I år har vi mulighet til å tilby gratis busstransport og gratis deltager-avgift. Påmelding KUN til Storefjell eller via din forening på E-post til booking@storefjell.no eller på telefon 32078000. Her blir det mye moro. Premieutdeling på onsdag med fine premier for alle aktiviteter. Mer informasjon om aktiviteter og busstilbud finner du som vedlegg. Innlegget vil bli oppdatert.

Kaveh Rashidi er fastlege, skribent og foredragsholder.  Vi gleder oss til foredraget "Kanskje du er frisk"

Kaveh Rashidi er fastlege, skribent og foredragsholder. Vi gleder oss til foredraget "Kanskje du er frisk"

Vedlegg

Påmeldingsskjema for foreninger og lag