Aktivitetsrapport Time Pensjonistlag

Time Pensjonistlag viser godt igjen i lokalsamfunnet. Nyvalgt leder i foreningen, Miguel Stangeland, har store ambisjoner for videre vekst for foreningen og de har mange kjekke aktiviteter på møtene sine.

Leder i Time Pensjonistlag Miguel Stangeland

Aktivitetene i mai startet med medlemsmøte 10. mai hvor det var hele 113 personer som møtte opp. Her fikk de besøk av Torvald Ree, som fortalte om Bryne og Brynegarden. Et spennende og utfyllende referat fra møtet finner du helt nederst i denne artikkelen👇

17. mai stilte de opp til flott feiring i folketoget, og dette var også en historisk hendelse da det var første gang Time Pensjonistlag deltok som forening. Lederen ble intervjuet av TV Vest, og de gjorde godt inntrykk langs ruta!💪🌞

Lørdag 03. juni stilte de opp med stand under Jærnåttå 2023. Her var det gratis kaffe, twist, slikke pinner, handlenett, og klemme-hjerter, brosjyrer og mye info. Det var også en tippe konkurranse., hvor vinneren fikk et gavekort på Bryne kino på 250,- kr. Det ble tegnet 2 nye medlemmer i løpet av dagen.

Vi takker for flott rapportering og bilder og ønsker masse lykke til med det videre arbeidet!❤️

Flott utrustet stand på Jærnåttå 2023

Flotte representanter fra Time Pensjonistlag i folketoget