pf@pensjonistforbundet.no

St. Olavs Plass

Org.nr. 970323910

10-årsjubileum på Scandic City

Pensjonistforbundet Fredrikstad ble startet for 10 år siden. Nå blir det fest.

Det blir jubileumsmiddag på Scandic City Hotell - og på menyen står andebryst og panna cotta.

I september er det 10 år siden Pensjonistforbundet Fredrikstad ble startet. I stedet for et vanlig medlemsmøte vil dette bli markert med en jubileumsfest for medlemmene på Scandic City Hotell mandag 25. september kl. 1800.

«Sprudelwasser Tyrolerkapelle» vil ha et underholdningsinnslag og Vidar Alfredsen tar seg av taffelmusikken.

Lene Paulsen har ledet arbeidet i jubileumskomiteen og åpner det hele. Trond Augensen er kveldens toastmaster. Forbundsleder Jan Davidsen og leder av Pensjonistforbundet Østfold, Bjørn Eriksen, har meldt sin tilstedeværelse. I tillegg er Gerd Skovdahl, som sto for mye av arbeidet da foreningen ble dannet, invitert. Til festen er det utarbeidet en 10-årsberetning, som leder av foreningen, Per Edvardsen, vil ta for seg.

Hovedretten vil bli andebryst og til dessert serveres en panna cotta.

Det settes en begrensning på antall deltakere til 120. Meld deg på snarest mulig med SMS til 40 64 67 18 eller epost: le_an_07@hotmail.com. Oppgi navn og om du/dere har noen  allergier.