pf@pensjonistforbundet.no

Org.nr. 970323910

Æresmedlem

Mangeårig leder i Pensjonistforeningen Bergen Nord ble hedret

Harald Mjelde ble utnevnt til æresmedlem  i Pensjonistforeningen Bergen Nord på årsmøtet 2.februar pga sin lange og flotte innsats som leder i lokalforeningen gjennom 14 år. I Harald sin tid som leder har foreningen hatt stor vekst og teller i dag ca 520 medlemmer. En av Harald sine sterkeste sider som leder og menneske, er at han har sett medlemmene, både de han har satt i styret med og andre. Harald gir seg nå som leder, men vil fortsatt være aktiv som varamedlem til styret.

Harald Mjelde ble utnevnt til æresmedlem i Pensjonistforeningen Bergen Nord på årsmøtet 2.februar pga sin lange og flotte innsats som leder i lokalforeningen gjennom 14 år. I Harald sin tid som leder har foreningen hatt stor vekst og teller i dag ca 520 medlemmer. En av Harald sine sterkeste sider som leder og menneske, er at han har sett medlemmene, både de han har satt i styret med og andre. Harald gir seg nå som leder, men vil fortsatt være aktiv som varamedlem til styret.