ÅRSMØTE

Senter for Eldre 8.mars 2023

Årsmøte åpnes.

Pensjonistforbundet I Lillesand avholdt sitt Årsmøte på Senter for Eldre 8.februar.

26 medlemmer deltok på møtet.

Edle G. Larsen (leder) ønsket alle velkommen. En spesiell velkomst til Inge Fosselie, elev og lærer ved Musikkskolen og en representant fra IT-tjenesten I Lillesand Kommune.

Kathrine Engestøl orienterte litt om kommunens tilbud om opplæring i databruk for nybegynnere.

Mai Konstanse Gunnersen Brovig og hennes lærer spilte flere stykker sammen på piano. Veldig fint innslag og som en liten påskjønnelse takket Edle og overrakte en rose og et gavekort.

Årsmøtesaker ble gjennomgått og godkjent.

Inge Fosseli var invitert til å holde et foredrag om sine opplevelser på Safari i Sør-Afrika.

Overskriften var "THE BIG FIVE " (elefant, leopard, neshorn, løve og bøffel).

Vi fikk se flotte bilder av dyr og natur ispedd små spennende historier. Edle takket med en blomsterbukett.

Deretter ble det servert kringle og frukt til hyggelig prat rundt bordene.

Edle informerte om vårens program - bl.a. medlemsmøte, eldredag og en tur i mai/juni.

Kvelden ble avsluttet lotteri og takk for I kveld.

STYRET

Mai K.G. Brovig