Årets julemøte det best besøkte

Julemøtet samlet 124, det høyeste antall noen gang

Og her blir medlem nr 400 meldt inn av Wenche (midt i bildet med kulepenn)

Jo, nå tenker jeg at noen dager er bedre enn andre - og i dag var en sånn dag. Julemøte i Pensjonistforbundet Fjell med rekorddeltagelse, 124 påmeldte, rundt 30% av våre medlemmer.

Det er moro og motiverende når alle gir uttrykk for glede ved å komme sammen, og koser seg med god mat og livlig prat.

Ekstra kjekt i dag sIden det ble litt «armer og bein» i innspurten. Vi trodde vi fikk litt under 100, avtalte med Zupperia å ha det der, og det rant på med påmeldinger.

Når vi nådde 124 lurte vi på hvordan dette skulle gå. Styremedlem Svein Olaf Drageland fikset det, han spurte nemlig om det var plass til oss på Sabrura, og om Zupperia kunne levere maten der, rett over gangen. De snudde seg rundt og fikset et godt samarbeid, vi ble kjempefornøyd, og det var begge bedriftene også. Så kjekt å møte velvilje når du kjenner på et problem.

Og ikke nok med det, Sabrura gir 10% til medlemmer av Pensjonistfrbundet ved fremvisning av medlemskort. Det gjelder også om du tar med hele familien, så her kan medlemsavgiften spares inn på.

En takk også til Oddvar Rebnor og Musikkrådet som ordnet lydanlegg. Det gjorde sitt til at alle hørte når Bjørn Sæle fortalte og stemte i allsang, flot kompanjert av Arvid Torsvik på trekkspill.

Bjørn Sæle og Arvid Torsvik