Åpent Hus i Lørenfallet

Som et ledd i det videre arbeidet med organisasjonspleie har Akershus Pensjonistforbund iverksatt åpent hus i Lørenfallet hver onsdag ut året. Første dag var denne uken, og oppmøtet var overraskende bra

Diskusjoner og god prat! Litt opplæring også. (Fikk ikke tatt bilde av hunden som var innom, det tar vi neste gang)!

Åpent Hus onsdag denne uken for første gang! Og foreningene kom! Kløfta Seniorforening var først ute! Olav Kollberg kom smilende inn for å hente den nye sangboka. Utover dagen dukket i tillegg Skjetten, Lillestrøm By, Langhus 60+, Søndre Nittedal og Sørumsand opp.

Til Lørenfallet kan lokalforeningene komme med spørsmål de trenger svar på, noe de trenger hjelp til, noen å snakke med eller bare ta en kaffe og en god prat! Kontoret betjenes av fylkessekretær alle onsdager mellom 10:00 - 15:00 ut året.

Neste opplag av sangboka vil være klart i løpet av oktober. For lokalforeningene vil bøkene koste kun 50 kroner per eksemplar og de selges i esker med 20 bøker. Kostnadene per eske blir da 1185,- kroner inkludert frakt. Og dere medlemmer har jo bidratt til at boka har blitt så bra ved å sende inn gode forslag!

Takk for besøket til dere som var innom denne uken!

VELKOMMEN TIL LØRENFALLET ONSDAGER MELLOM 10:00 - 15:00