pf@pensjonistforbundet.no

St. Olavs Plass

Org.nr. 970323910

Velkommen til «Flor og Fjære» 17.-19.08.21

Vi reiser på 3 dagers tur til «Flor og Fjære» utenfor Stavanger. Vi kjører med buss fra Lillestrøm kl. 11.00 til Langesund, der vi går om bord i Fjordline som har avgang kl. 14.30. Om bord er det mulighet for shopping til hyggelige taxfree priser. Om kvelden blir det hyggelig samvær og vi får servert buffet inkl. fri drikke av øl/vin/min. vann.

Neste dag ankommer vi oljebyen Stavanger kl. 6.30. Frokost på egnet sted og litt tid på egenhånd, før vi drar til Skagen kaia der det er båtavgang kl. 11.00. Turen til «Flor og Fjære» tar 20 minutter. Flor og Fjære er en blomstrende hage med palmer og eksotiske planter. Stedet ligger på øya Sør-Hidle. Her skal vi nyte freden, blomstene, god mat og hyggelig selskap. Etter noen timer med guide på den sjarmerende øya tar vi båten tilbake til fastlandet og fergeterminalen der Fjordline venter på oss. Båtavgang kl. 19.00. Kl. 19.30 blir det igjen servert buffet inkl. fri drikke av øl/vin/min. vann, resten av kvelden til felles hygge.

Frokost om morgenen, mulighet for siste taxfree shopping før ankomst i Langesund kl. 13.30. Der bussen venter, og vi setter kursen hjemover til våre respektive bussholdeplasser.

NB. Mulighet for taxfreehandel da båten er en kort tur innom Hirtshals. Om bord er det dansk valuta som gjelder.

Turen koster kr 4195 – kr 295 (sponsing) = 3900 pr. person i dobbelt lugar.                                                                                                                  Tillegg for enkellugar eller utvendig lugar kr 650,-/ 350,-/1100,-.

Turen betales innen 01.08.2021 til Rælingen Pensjonistforening, konto 1286 52 38833.

Påmelding innen 20.06.2021 til:

• Fra Sørlandet i 2014

Fjordline båten som vi skal overnatte på