pf@pensjonistforbundet.no

Postadresse

St. Olavs Plass

Org.nr. 970323910

Til medlemmene i Pensjonistforeningen «Vi over 60 – Vestby»

Vi avlyser torsdagsaktiviteten 19.mai. Vi ønsker der velkommen til sommer- og sesongavslutning den 2.juni. Så sees vi til høsten.

Informasjon:

Dere er sikkert klar over at vi har ulike aktiviteter i gang hver uke. Før koronatiden var disse aktivitetene veldig populære og godt besøkt. Etter at vi har hatt 2-3 år med mye hjemmesitting ser det ut som dere har glemt at det foregår ting på Vestby Seniorsenter hver uke…..

Vi tar noe av skylden på oss, vi som er medarrangører, og styret i foreningen må ta sin del av ansvaret. Aktivitetene har vært dårlig bekjentgjort det siste året! Nå har vi bestemt oss for at vi skal få dere med fra høsten av – både på kafe/bingo, strikking og Bowls.

Mandager i 11-tiden er vaffelpressa i gang, og når vi har kost oss med morgenkaffen og en varm vaffel starter bingoen kl 12. Så møtes vi igjen på torsdager kl 10.30. Da er kaffen igjen klar med «nogo attåt». Så prater vi, drikker kaffe og koser oss med hvert sitt strikketøy frem til kl 12. Da har resten av Bowls-gjengen kommet og fått på plass matte og resten av utstyret. De fleste strikkerne går nå videre til ny aktivitet – Bowls – et spill som alle kan delta i, uansett funksjonsnivå. Etter å ha spilt i ca 1 ½ time blir det kaffe med noe å bite i og en koselig pratestund.

I tillegg til disse ukentlige aktivitetene møtes vi den andre onsdagen i hver måned til medlemsmøte.

Nå håper vi at medlemmene hjelper oss så vi kan starte med alle aktiviteter fra høsten av – med mange deltakere!

Med vennlig sommerhilsen fra

Styret og aktivitetsgruppene i «Vi over 60, Vestby»