pf@pensjonistforbundet.no

Org.nr. 970323910

Medlemsmøte/julemøte

Referat fra medlemsmøte/Julemøte 30 november

Julemøte i Pensjonistforbundet, Horten.

Tirsdag 30. november holdt Pensjonistforbundet, Horten sitt tradisjonelle julemøte på Aktivitetssenteret. Tilstede var snaue 30 stykk feststemte og festglade pensjonister for å feire innledninga til jula med god mat og drikke. I tillegg til subsidiert og tradisjonell julemat som ribbe og pinnekjøtt fikk alle frammøtte en god dose underholdning med fingerstemt visesang av den omreisende trubadur Svein Johan Lindstad som reiv sæ lævvs fra nisserier og juletrær på Skoppum for å glede vårs i novembermørket. Med viser fra nær sagt hele norden var kvelden redda. Men ikke nok med det; Anne M. Johnsen leverte dikt med stor innlevelse, undertegnede holdt takk for maten talen og leda en julekviss, som etter noens mening hadde noen vanskelige spørsmål, men ikke værre enn at damene hadde god pæiling på diverse mannlige lekkerbiskener som har tjent pengær på å spella James Bond. Kveldens høydepunkt ær vel, som alltid kanskje, utlåddninga. Styret kjøper inn hemmelige gevinster, ja dem ær så hemmelige at dem veit det nesten ikke sjøl engang, i tillegg til en sann flora av juleblomster. Og med løfterike ord om jul og nyttår, kunne leder Lars Erik Lilleødegård ønske vel hjem med håp om at enda flere aktive og aktuelle pensjonister melder seg inn i Pensjonistforbundet i Horten og viser sine glade ansikter neste år

Ole Kristian Pettersen

referent.