pf@pensjonistforbundet.no

Postadresse

St. Olavs Plass

Org.nr. 970323910

Dagstur med buss til Trondheim, 9. juni.

Torsdag, 9. juni arrangerer Grong og Harran pensjonistforening dagstur til Trondheim for medlemer. Avreise kl. 08.00 frå Grong Hotell. Tilbake i Grong ca. kl. 21.30.

Påmelding til Ann-Mari Haugen, telefon: 92646635 eller til Jan Arne Haugen, telefon: 92214470. Du blir rekna som påmeldt i det du betalar ein eigendel på kr. 500 til konto: 4448.48.01182. Påmeldingsfrist: 27. mai (det er plass til 50 personar og "først til mølla" gjeld). Den rimelige prisen kjem av at pensjonistforeninga sponsar turen med 20000kr.

Program for turen: Første stopp er Pick-up café i Vuddudalen kor det blir servert kaffe/te og varm eplekake med softis. Så går turen til Nidaros domkirke der det blir omvisning med guide. Vidare til Tyholttårnet med pizzabuffet til lunsj 75 meter over bakken (restaurant Egon). Deretter til Ravnkloa og båt ut til Munkholmen. På heimturen er det middagsstopp på Victoria restaurant på Verdal, og der blir det servert Kebabtallerken og kaffe.