Vi trenger flere medlemmer

For å få gjennomslag for kravene våre trenger vi deg som medlem

Bildet er Eidsvolls plass i 7. juni 2022 hvor Pensjonistene stilte opp for å fremme sine krav.

Pensjonistforbundet er en politisk uavhengig interesse-organisasjon som i mer enn 70 år har kjempet for rettighetene til alle landets pensjonister. For å få gjennomslag for kravene våre trenger vi flere medlemmer. Prisen for medlemskap i Pensjonistforbundet er nå satt ned til kr. 235,- ut året. Hvis du er medlem av et av våre kollektive forbund får du ytterligere rabatt på medlemskapet! Med medlemskapet følger bladet "Pensjonisten" som er landets største magasin for godt voksne. Det kommer ut 9 ganger i året og er spekket med godt lesestoff. I tillegg er det mange gode medlemsfordeler som du kan lese mer om på våre hjemmesider www.pensjonistforbundet.no.

I Buskerud arrangerer vi Senioruka på Storefjell på Golsfjellet som er et årlig arrangement med aktiviteter og hyggelig samvær. Senioruka ble arrangert i juni i år og vil bli arrangert også neste år. Det er mange gode grunner til å melde deg inn i Pensjonistforbundet. Alt fra kravet vårt om forhandlingsrett på pensjon, til billigere tannbehandling og digitaliseringen av samfunnet vårt som mange ikke klarer å følge med på. I våre lokalforeninger er det månedlige medlemsmøter med både foredrag, underholdning og turer. Vi oppfordrer dere til å melde dere inn.

Vedlegg

Her finner du kontaktinformasjon for våre lokalforeninger

Liste over lokalforeninger i tidligere Buskerud.pdf