pf@pensjonistforbundet.no

St. Olavs Plass

Org.nr. 970323910

Velkommen til medlemsmøte

Vi starter opp igjen etter nyttår

Kragerø kommunes demenskoordinator Linda Heggerenes Varpe

Kjetil Valldal

Pensjonistforbundet Kragerø ønsker velkommen til nytt år

Torsdag 19.01 starter vi opp med medlemsmøte i Velferden igjen. Vi starter med et aktuelt tema. Mange har sikkert sett på TV-serien "Demenskoret" på NRK. Vi har invitert Kragerø kommunes demenskoordinator, Linda Heggernes Varpe til å innlede om kommunens arbeid på dette området. Demenskoordinatoren har bred erfaring fra arbeidet på området, i tillegg til erfaringer fra nær familie (KV 30.08.22). Link til KV https://www.kv.no/linda-39-flyttet-fra-vestlandet-for-a-jobbe-i-kragero-jeg-er-litt-nerd-pa-dette/s/5-63-462026

Vi kan love en interessant innledning om temaet. I tillegg blir det som vanlig litt musikalsk innslag. Kjetil Valldal vil synge, og da blir det sikkert litt allsang. Velkommen.

Vi vil også fortelle litt om hvilke tanker vi har for vårprogrammet. Vi vil også svært gjerne ha forslag fra medlemmene til aktiviteter.

Litt om hva demens er finner dere i sidene til HelseNorge; https://www.helsenorge.no/sykdom/demens/hva-er-demens/