Velkommen til fest

"Nå er tida kommet for fest, og vi kan glede oss over mai og festdager på kalenderen, men også vår egen fest i kveld. Vi kan samles, holde sammen og finne hygge og nytte i samværene ". Det sa den nye lederen for Tromsø Pensjonistforening, Irene Valstad Simonsen da hun ønsket omlag 90 glade medlemmer velkommen til festmøte på Scandic Ishavshotell i Tromsø.

Nyvalgt leder for Tromsø pensjonistforening, Irene Valstad Simonsen  ønsket  omlag 90 medlemmer velkommen til mai- fest i Tromsø.

Nyvalgt leder for Tromsø pensjonistforening, Irene Valstad Simonsen ønsket omlag 90 medlemmer velkommen til mai- fest i Tromsø.

Det ble et meget vellykket festmøte for om lag 90 medlemmene i Tromsø Pensjonistforening som deltok på festmøtet 9. mail på Scandic Ishavshotell i Tromsø. Festen var en kompensasjon for flere avlyste julebord under pandemien. Det ble servert varm mat, et glass vin til dem som måtte ønske det, og kaker og kaffe. Men høydepunktet var nok underholdningen av Britt Eva Løkkemo som framførte flere Edit Piaf sanger på nord-norsk til stor applaus fra medlemmene. En på alle måter hyggelig kveld noe bildene under også viser.