Tur til Rondablikk

Fire dagers tur til Rondablikk 15 - 18. august 2022.

Rondablikk

Høst turen til Kongsvinger Pensjonistforening går i år til Rondablikk høgfjellshotell.

Dag 1. Bussavgang fra Uno X på Rasta kl. 09.00 - Stasjonen kl. 09.10 - Rådhuset kl. 09.15 - Øvre Langeland ved Coop Ekstra kl. 09.30 - Valhallvegen ved Odinsveg kl. 09.35. Vi stopper underveis for lunsj. Etter ankomst hotellet, får vi våre rom og vi spiser felles middag. Det blir sosialt samvær med dans på kvelden.

Dag 2. Etter frokost planlegger vi en halvdags tur med bussen. Vi er tilbake på hotellet til lunsj. Egen tid fram til middagen og sosialt samvær med dans om kvelden.

Dag 3. Frokost. Dagen er til fri benyttelse -turer i terrenget. Hvis ønskelig kan vi ordne noen aktiviteter ved hotellet. Lunsj på hotellet. Felles middag med sosialt samvær og dans om kvelden.

Dag 4. Frokost. Tid for avreise. Vi møtes ved bussen kl.10.30 for avreise. På hjemveien stopper vi for middag.

Turen koster kr.3600,- for medlemmer og kr. 4100,- for ikke medlemmer. Det er ikke enkeltroms tillegg. Betaling til konto nr. 1840.1620.229 innen 26. juni 2022.

Alle måltider på turen er inkludert i prisen.

Bindende påmelding til Doris tlf. : 90507263 i tidsrommet kl. 14.00 - 20.00 innen 20.juni 2022.

Velkommen til vår årlige høsttur !!