Savalendager i år også!

For 7. gang arrangeres glade pensjonistdager i juni. Det blir nok fullt hus i år også.

Glade aktivitetsdager enten du er rekord-sprek,- eller trenger rullator for å være med.

Målet for disse dagene er å gi glade, sosiale og morsomme dager,- og at du kan ta med deg ideer til aktiviteter som du kan dra i gang hjemme sammen med vennene dine. Med andre ord,- et folkehelsetiltak!

Det er pensjonistforbundene i Hedmark og Oppland som sammen med Savalen Fjellhotell & Spa arrangerer samlingen i dagene 19.-22.juni.

På programmet står mange ting som du kan velge å være med på: Lagspill i petanque (nesten som Boccia), hesteskokast, kubb-spill, orientering, naturstier, kaste-på-stikka, skyting (med skiskyttergevær og skiskytterblinker!), pilkast,- og flere andre ting du kan velge blant. Hotellets flotte spa-basseng er åpent hele uka, og du kan leie deg sykkel og farte rundt i det godt tilrettelagte området. Og hvem vet,- kanskje dukker det også opp en quiz en av kveldene.

For de som er plaget med konkurranseinstinkt, kan besøket resultere i fine premier i bagasjen på hjemturen. Vi andre som lar poenger og resultater fare sin egen sjø, nøyer oss med glade og positive opplevelser disse junidagene.

De lokale pensjonistforeningene i Oppland og Hedmark har mer informasjon om arrangementet (priser etc.). Påmeldingen starter mandag 6.februar kl 0900 og skjer direkte til hotellet (tlf. 62 47 17 17),- men vær tidlig ute. I fjor var alle plassene revet bort da etternølerne ringte!

Velkommen til trivelige dager!