PENSJONISTFORBUNDET LAKSEVÅG PÅ DAMSGÅRDSDAGENE

Pensjonistforbundet Laksevåg deltok 21. og 22. august 2021 på Damsgårdsdagene med egen stands. Både forbundsleder Jan Davidsen og fylkesleder Vigdis Ravnøy i Pensjonistforbundet besøkte standsen søndag.

Tidligere leder Oddlaug Moe, nestleder Jorunn Damm og leder Arne Jacobsen tok godt imot fylkesleder Vigdis Ravnøy, som tok fram verveblokken sammen med dem.

Tannlege Terje Mikkelsen "raser rundt" på sykkelen med kravet fra
Fagforbundet og Pensjonistforbundet om gratis tannbehandling
for alle,og fylkesleder Vigdis Ravnøy stilte villig opp for
fotografering for dette rettferdige velferdskravet

Forbundsleder Jan Davidsen Raa, leder i Laksevåg, Arne Jacobsen og fylkesleder Vigdis Ravnøy ønsker et nytt medlem velkommen til Pensjonistforbundet.

Pensjonistforbundet Laksevåg var på plass med stands under Damsgårdsdagene på Laksevåg lørdag 21. og søndag 22. august.

Været var nydelig. Sol og blå himmel og mange publikummere var innom området, og Pensjonistforbundet Laksevåg sine tillitsvalgte traff mange medlemmer som ser fram til foreningens møter utover høsten.

Foreningen vervet endel nye medlemmer på standsen, og håper at disse vil delta aktivt i foreningens aktiviteter fremover.

Pensjonistforbundet Laksevåg er den eldste foreningen som er registrert i Hordaland, og kan feire 70 årsjubileum 16. oktober i år. Dette er samme alder som Pensjonistforbundet sentralt.

Fylkesleder Vigdis Ravnøy deltok aktivt på standsen søndag, og takket foreningens styre for initiativet til å delta på bydelens markedsdager. Det er viktig å vise seg fram og ikke minst, bruke mulighetene til å verve nye medlemmer til Pensjonistforbundet.

Forbundsleder Jan Davidsen Raa var innom søndag og hilste på de som hadde stått på stands både lørdag og søndag. Han fikk også hilse på nye medlemmer, og på Terje Mikkelsen som aksjonerer for gratis tannhelse, en aksjon som Pensjonistforbundet deltar i.