LEVE HELE LIVET-festivalen gjennomført med stor suksess!

Mye folk på konserter og foredrag selv om regnet plasket ned.

Kine Langum takket Sissel Gran for en inspirerende time i Drammens Teater.

Jeg er veldig stolt av hva vi klarte å få til på "Leve hele livet " festivalen der omtrent 2800 personer deltok på konserter og foredrag. En spørreundersøkelse blant publikum viste at ca 95% ga toppscore til opplegget og det har vært mange oppfordringer om å gjenta arrangementet neste år. Folk koste seg til tross for styrtregnet og det ble til og med danset på det oppsatte dansegulvet. Flotte artister og foredragsholdere gjorde sitt til at dagen ble en opplevelse for de som møtte opp. En takk til alle som bidro til at alt gikk på skinner.

Hilsen leder i Drammen Pensjonistforening, Kine Langum.

Fylkesleder i Pensjonistforbundet Buskerud, Oddbjørn Hoem, leder av Drammen Pensjonistforening, Kine Langum, Harald Olimb Norman fra Norges Pensjonistforbund, konfransier Kim Holtan og fylkessekretær for Pensjonistforbundet Buskerud., Gro Renstrøm Moen stod for åpningsseremonien.

Harald Gautneb i Drammen Pensjonistforening takket Elisabeth Andreassen for en flott konsert som virkelig slo an hos publikum.

Fulle hus også i Drammens Teater. Per Anders Nordengen har evnen til å begeistre.