Lørenfallet - Åpent Hus

Onsdag 19. oktober var det igjen Åpent Hus i Lørenfallet. Da det ikke er husnummer på adressen er det ikke enkelt å finne frem. Nedenfor ser dere bygget og inngangspartiet

Vårt kontor i Lørenfallet, adresse Haldenveien 314, 1923 Sørum. Dessverre er det ikke husnummer på adressen! Kontoret ligger rett ved siden av Circle K (Statoil) midt i Lørenfallet Sentrum. Gult hus og inngangen ser dere på bildet.  Foto: Sigrid

Vårt kontor i Lørenfallet, adresse Haldenveien 314, 1923 Sørum. Dessverre er det ikke husnummer på adressen! Kontoret ligger rett ved siden av Circle K (Statoil) midt i Lørenfallet Sentrum. Gult hus og inngangen ser dere på bildet. Foto: Sigrid

Første del av dagen var det rolig og det ble tid til litt rydding. Blant annet fikk Akershus PF i forbindelse med sitt 50-årsjubileum (2010), et flott "åkle" med oversikt over alle kommuner i gamle Akershus fylke. Dette er nå flyttet inn på veggen i "styrerommet" hvor det virkelig kommer til sin rett!

Fra venstre Tom Ulsgård og Bjørn Diedrichsen fra Drøbak/Frogn PF

Sangboka ble nøye studert og falt i smak!  Foto: Sigrid

Sangboka ble nøye studert og falt i smak! Foto: Sigrid

Pekka Paasonen og Berit Hvidsten fra Hakadal PF

Takk for trivelig besøk! Neste onsdag blir det ikke Åpent Hus! Da er det Lederkonferanse på Sundvolden! Neste Åpent Hus blir derfor 2. november.

VELKOMMEN!