Kurs i Lyngdal

Fylket arrangerte kurs og regionsamling på Rosfjord strandhotell i Lyngdal den 19. oktober.

Svein Haugen i Flekkefjord pensjonistklubb er her flankert av Karl Johan Skråmestø (tv) og Ragnhild Carlsen fra Vanse pensjonistforening.

Olaug Hallgren (th) og Anne Marie Lende deltok på kassererkurset.

På kurset på Rosfjord strandhotell ble deltakerne delt opp i kassererkurs for kassererne og digitalt kurs for resten av deltakerne. Etter en god lunsj (stekt lange) var det fellessamling med Rune Ramsli, som tok de viktigste sakene i Pensjonistforbundet. Veldig nyttig med praktisk kurs, håper bare at fylkessekretariatet neste år tar høyde for at vi har våre medlemsmøter om torsdagen. For det er utrolig kjekt å treffe folk fra andre pensjonistforeninger.