Julebord

Tingvoll pensjonistforening arrangerte julebord for alle over 60 år på Hotellet onsdag 8. desember, dagen før de nye reglene trådte i kraft, arrangementet ble godkjent av smittevernoverlege i Tingvoll. Faglig tema. Jorid Kamsvåg fra omsorgstjenesten orienterte om kommunebudsjettet virkninger på ho sektoren, det er Inger reduksjon isektoren alle ansatte som ønsker det er tilbudt 100% stilling, ellers er det planer om å bygge ny sykeheim der alle tilbudene samles under samme tak. Prest Bjørn Hovde holdt foredrag om adventstida ,meget godt og tankevekkende foredrag. Familien Osen fra Tingvoll sang og leste julefortellinger, meget vakkert. Så fikk vi servert julemat med pinnekjøtt, pølser , medisterkaker og nydelig ribbe med tilbehør, riskrem og karamellpudding til dessert. Til slutt sang vi Deilig er jorden og takket hverandre , hotellet og de som bidrog med underholdning og foredrag. Alle forlot hotellet mett og godt fornøyd Vi var ca 70 deltakere.

Ingen bilder

God jul!