pf@pensjonistforbundet.no

Postadresse

St. Olavs Plass

Org.nr. 970323910

Ja, det blir Savalen-samling i år!

PF Hedmark er i gang med planene for ny pensjonistsamling på Savalen i sommer. Men på grunn av smittesituasjonen er årets samling utsatt til uke uke 31, dvs. starten på august.

Åge Løvlien)

Aktivitetene på Savalen skaper overskudd, glede og gode minner. Her fra samlingen 2016. (Foto: Finn- Åge Løvlien)

I fjor ble den årlige samlingen for pensjonister avlyst. Men i år tar fylkesforeningen sikte på å få til glade pensjonistdager igjen. Samlingen som pleier å være ved St.Hans-tider, er denne gangen utsatt til 2.-5.august i påvente av at alle deltakerne skal være fullvaksinerte og smittesituasjonen under kontroll.

Samlingen byr på mange aktiviteter så som naturstier, hesteskokasting, enkel orienteringsløype, petanque kulespill og andre spill og "leker". Oppslutningen har hvert år siden starten i 2016 vært meget stor, og det ventes stor deltakelse også i år. Mange er sultne etter opplevelser etter et år med nedstengt samfunn.

Det er Savalen Spa og Fjellhotell som tar i mot påmeldingene (Tlf. 62 47 17 17).