pf@pensjonistforbundet.no

Postadresse

St. Olavs Plass

Org.nr. 970323910

Invitasjon til allsangkafé på Kvaløysletta sykehjem

Troms sangerforum - i samarbeid med Tromsø kommune - inviterer til åpent arrangement/allsangkafé på Kvaløysletta sykehjem fredag 21. april 2023 kl. 11:30. Britt Eva Løkkemo leder an i sangen.

Fredag 21. april er det duket for allsangkafé på Kvaløysletta sykehjem. Det er Troms sangerforum- i samarbeid med Tromsø kommune - som står for arrangementet som er åpent for alle sangglade kvinner og menn. Gratis er det også. Det blir servert kaffe med noko attåt.

Arrangementet er ledd i er serie av i alt 10 allsangkaféer som Troms sangerforum har gått i bresjen for for å spre sangglede ut til befolkningen. Denne gangen har vi vært så heldig at vi har fått med oss Britt eva Løkkemo til å lede allsangen. Det vil bli det ut sanghefter slik at alle fremmøtte kan delta i sangen.

Troms sangerforum er en interesseorganisasjon for i alt 26 sangkor i fylket. Opplegget med sangkaféer hadde ikke vært mulig uten den økonomiske støtten på 85 000 kr som vi har fått fra Gjensidigestiftelsen.

Dre ønskes alle hjertelig velkommen til en trivelig formiddagsstund på sykehjemmet.