Hyggelig 40-års markering

I dag kunne vi endelig markere at vi har hatt lokallag i Fjell i (mer enn) 40 år.

Halvor Skurtveit forteller smakebiter fra de to siste bygdebøkene for Fjell.

I dag kunne vi endelig samles for å feire at vi har hatt lokallag for pensjonister i mer enn 40 år. Vi skulle jo feiret i fjor, da vi var 40, men som så mange andre måtte vi vente både vel og lenge.

Mer enn 70 medlemmer møtte til et hyggelig og godt samvær på spisestedet Fryd på Sartor Senter. Halvor Skurtveit, som er rådgiver i kommunen, og forfatter av Bygdebøker fra Fjell hadde et interessant og lærerikt innlegg med smakebiter fra de to siste bindene av bygdebøkene.

Maten var nydelig juletallerken, etterfulgt av risgrøt og kaffe. Det viktigste var å få anledning til å komme sammen, la praten gå og hilse på kjente. Sangstemmene var høyst oppegående også.

Litt info om Pensjonistforbundets arbeid ble det også, med vektlegging på det særdeles viktige og gode arbeidet som blir lagt ned i våre lønnsoppgjør.

Takk rettes også til forbundet sentralt og på fylket for hyggelige gavesjekker som markering av vårt jubileum.