Hva vil Hedmarksbenken på Stortinget gjøre for de eldre?

Onsdag 1.september kommer fylkets topp-politikere til Høyvang i Vang for å svare på hva de vil prioritere overfor eldre de neste fire årene. Har du et spørsmål til Stortingskandidatene?

Forbundets møteserie har trukket fulle hus. Det blir nok folksomt på Høyvang også, men vi overholder smittevernreglene!

Med bare uker igjen til Stortingsvalget ønsker Pensjonistforbundet Hedmark å høre hvilke eldresaker - og andre samfunnsspørsmål - fylkets Stortingskandidater vil fokusere på.

Generalsekretær Harald Olimb Norman innleder møtet og vil utfordre partiene på Pensjonistforbundets kjernesaker. Deretter får hvert parti tre minutter på å svare på utfordringene.

Etter en kort kaffepause blir det debatt hvor også du kan stille spørsmål til Stortingskandidatene.

Disse kommer til møtet: Nils Kristen Sandtrøen (A), Per Gunnar Stensvaag (Sp), Anna Molberg (H), Charlotte Veland Hoven (KrF), Karin Andersen (SV), Tor Andre Johnsen (FrP), Svein Birger Ørsnes (R), Jon Lurås (MDG). Fylkesleder Jan Tyriberget er møteleder. Møtetiden er kl. 1300 - 1500.