Handlingsplan fra september og fram til desember 2021

Møter som er planlagt for gjennomføring på Re Helsehus

Medlemsmøter

14 .september : Besøk av ordfører Anne Rygh Pedersen. Erfaring så langt med sammenslåing. Tanker om framtiden  for eldre her.

12.oktober:       Søppel og sang /v Ranveig Horntvedt. Ta vare på nærmiljøet

9 november:     Leve hele Livet. Hvordan gjøre livet bedre for pensjonister . Betty- Ann Solvoll informerer om digital opplæring.
 Musikk og sang av skoleelever. Ledet av
Frank Wedde

7.desember.     Jule møte med underholder  Svein Lindstad : julenisse, poet og visesanger og besøk av presten i Ramnes.

Alle medlemsmøtene er på den andre tirsdagen i måneden  , fra kl. 18:00, bortsett fra julemøte som er den første tirsdagen 7.12  kl.17:00.

Unntak : Kl. 10:00 den siste mandagen  :29.11.21.

Medlemsmøter 14 .september : Besøk av ordfører Anne Rygh Pedersen. Erfaring så langt med sammenslåing. Tanker om framtiden for eldre her. 12.oktober: Søppel og sang /v Ranveig Horntvedt. Ta vare på nærmiljøet 9 november: Leve hele Livet. Hvordan gjøre livet bedre for pensjonister . Betty- Ann Solvoll informerer om digital opplæring. Musikk og sang av skoleelever. Ledet av Frank Wedde 7.desember. Jule møte med underholder Svein Lindstad : julenisse, poet og visesanger og besøk av presten i Ramnes. Alle medlemsmøtene er på den andre tirsdagen i måneden , fra kl. 18:00, bortsett fra julemøte som er den første tirsdagen 7.12 kl.17:00. Styremøter blir avholdt mandager , en ukes tid før hvert medlemsmøte kl. 12:00 på Helsehuset. Unntak : Kl. 10:00 den siste mandagen :29.11.21.