Høsttur til Bergstaden Hotel 11 - 15. september 2023

Lørenskog Pensjonistforening

I år går vår planlagte høsttur til Røros. Bergstaden Hotel ligger flott til med kort gangavstand til severdighetene i Røros. Røros er en av Europas eldste trehusbyer, og en av de få gruvebyene i verden som er oppført på UNESCOS liste over verdens kulturarv. Bykjernen har en sjelden stor og godt bevart trehusbebyggelse, og det ekte og autentiske forsterkes ved at nåtidens moderne mesker bor og arbeider i de gamle husene.

Vi kjører med Buss og Reiseservice med avgang fra Esso, Solheim til avtalt tid 11. september 2023 kl 09.00. Det blir en frivillig kafferast underveis og vi ankommer hotellet til lunsj.

Dag 4 får vi også en dagstur til trivelige Vauldalen Fjellhotel som er et koselig familiedrevet hotel som brenner for å gi hver gjest en unik opplevelse, uansett hva de foretar seg. Vi får servert lokal mat, nydelige hjemmelagde sikkaker med råkost , dillmajones og poterer og hjemmelagd karamellpudding. etter en god lunsj går turen tilbake til Bergstaden hotel.

Pris pr. person kr 7.150.- tilegg enerom 330.- pr. døgn

Påmelding ring: Gerd Olsen 974 05 716 Siste frist 04.08.2023