Foreningsarrangement 2.halvår 2022

Musikk, aktuell informasjon, bevertning, utlodning. Prioriterte kåseri/foredrag:pensjonsrettigheter, folkehelse, livskvalitet.

Høsten 2022

25 august. Musikalsk vertskap Linda Manukyan og Ingvild Sæter "De beste fiolinduettene noensinne" Kåseri "Søgne og Kristiansand - hva skjer nå?" Vidar Udjus, politisk redaktør i Fedrelandsvennen.

29 september. Musikalsk vertskap, Elisabeth Krohn-Hansen, Johanna Winther og Herman Gautefall Olsson med "Blåveispikene" Kåseri, "Digitalt utenforskap - eller innenforskap?" Prosjektleder Anne-Kari Minsaas, Pensjonistforbundet.

27. oktober. Musikalsk vertskap, Micael S. Krumins, "Krumins Musikalske Krumspring" Kåseri, "Forhåndssamtaler, om å ta beslutning om sitt eget liv." Pål Friis, pensjonert sykehjemslege, spesialist i geriatri.

24 november. Musikalsk vertskap, Lars Nygård og Leif Blix, "I natt jag drømde" Gunvor Launes, overlege/psykiater på Sørlandets Sykehus HF

8 desember. Musikalsk vertskap, Vigdis, Thor Magne og Dag Ernst tar for seg temaet "Julens parafraser." En besetning for fløyte, sang, klaver og allsang. Kåseri, "Snart er det jul." av Ingrid Wisløff Jæger, fylkesleder i Pensjonistforbundet Agder. Bevertning, julegrøt.

NB! 29 november Julebasar! Musikalsk vertskap, Gjenhør med Kikki og Gunnar Ormestad. Kaffe med "noko attåt" Basar inntekten planlegges for tilrettelagt turopplegg med Søgnes HC-busser.