Årsmøte 22.februar 2022

Årsmøte

Det var for oss i styret en stor glede at vi endelig kunne samle medlemmene og møtes igjen, og få avholdt årsmøte, og med midler fra Statsforvalter kunne vi inviterte alle til middag, kake og kaffe på Alexandra hotell.

Etter årsmøte var det medlemsmøte med allsang, mat, kaker, kaffe, utlodning og gode samtaler over kaffebordet.

Mellvin Steinsvoll , leder av fylkesforeningen holdt et engasjerende foredrag om mål og oppgaver for pensjonistforeningen fremover. Han og fylkessekretær Aud Berit Eidhammer, fikk blomster og stor takk for den jobben de legger ned for oss i foreningen.

Inga Horsgaard ble takket av etter mange års arbeidet i vårt styre og for foreningen. Hun ha vært lotteriansvarlig og sørget for utallige fine gevinster i årenes løp. Hun har også fått mange fine gevinster til vår utlodning fra byens handelsstand.

Det ble utnevnt et nytt Æresmedlemskap, Aashild Rusten, hun var dessverre ikke til stede, men vil få forbundets hedersbevis og blomster overlevert senere. Aashild har i alle år hatt sekretærens oppgaver, noe hun har gjennomført med glans.

Det ble utdelt 1 hedersbevis for 5års arbeid i foreningen: Vigdis Nerland, hun fikk takk for god innsats, forbundets nål, hedersbevis og blomster.