Skodje Pensjonistlag

Årsmøte 2018

Årsmøtet vart halde 01. februar 2018

Laget sin kulturkalender for 2018 er sendt ut

Eg syner her til dei einskilde aktivitetane

30.august 2018

Hjelpearbeid i Ukraina og "Særsvip"

Hjelpearbeid i Ukraina

Harald Vågene i Engesetdal har drive hjelp til fattige i Ukraina sidan 2009 på privat basis.
Vågene vil nok denne kvelden snakke bade om «Familie-hjelpen Ukraina», om folket dei hjelper, kvar går hjelpa, om kven
som får hjelp, og om at ein veit kva pengane går til. Vil du hjelpe, og korleis kan du hjelpe, er og tema som Vågene vil kome inn pa. Vi vil hjelpe mennesker som er særlig trengande og som står i fare for å havne på gata utan vår hjelp. Dette er
gjerne familier der det er born, unge eller einslege mødre med born. Der det er rusproblem i familien vil vi berre hjelpe borna, med bl.a. klede, skuiesaker, eller med eit nærande måltid ein gong i mellom.

Særsvip» kjem med dans, fele og trøorgel

Til denne Seniorkvelden fær vi besøk av gruppa "Særsvip" eit uttrykk som stammar frå Vestnes, og som kanskje betyr
særpreg. Gruppa gjekk til topps i Iandskappleiken på Røros, og gruppa består av Britt Elise Skram på fele, John Inge Leira Bjøringsøy på trøorgel og dans, og Anna Gjendem på torader og dans. Spesielt vert det å høyre att trøorgelet som det før vart spela på i mange heimar. Det var og fast inventar både på bedehus, ungdomshus, og gjerne og på skulane rundt
om i bygdene. Vi får denne kvelden høyre folketonar med fele og trøorgel, og vi får sjå dansar som vals, halling og hambo.

Klubbhuset til Skodje Idrettslag, 2dre høgda

Bill.: Kr. 80,-. Mat og kaffe , åresal, allsong. Musikk: Kåre Myren
Alle seniorkveldane våre er opne for alle interesserte.

19.september 2018

Song og Musikk på Skodje omsorgssenter

Ørskogkvartetten underheld med song og musikk.

Ørskogkvartetten består av Jon Abelseth, Reidar Langset, Ola Rotnes og Asbjørn Søvik, og her forventar vi god underhaldning med song og musikk. Her vil det kome soloinnslag, og i grupper, og god individuell kunnskap og ferdigheiter kjem godt fram i framføringane deira. Repertoaret er mest kjende songar, og Ørskogkvartetten gjev av seg sjolve i formidlinga av stoffet. Nokre av medlemmane i Ørskogkvartetten er «gjøglarar», og det er utruleg kva Iitt utkledning og nokre rekvisitter, har å seie for stemninga blant publikum, og for innhaldet i songen.  Vi ynskjer velkomen til Skodje omsorgssenter for å nyte ei stund med god song og musikk.

Skodje Omsorgssenter

Gratis adgang.

27.september 2018

Sen ior-fest med prosten og koldtbord

Prost i Austre Sunnmøre, Svein Runde er kvelden sin gjest under Seniorkveld på Skodje.

Runde er oppvaksen i Fosnavåg, og har yore sokneprest i Sunnylven og Geiranger i 25 år.  I  2010 vart han prost, og Runde bor no på Sjøholt. Han vil fortelje oss om kva livet har gjort med han sidan oppveksten i Fosnavåg bedehus og til prestekontoret på Sjøholt. Med si lange tenestetid i Den norske kyrkja har han og kvalifiserte meiningar om kvar den gode
vegen vidare går for ei kyrkje, som mange meiner er i strid med seg sjølv.

Vi dekker stort KOLDTBORD

Til denne festkvelden kan vi gjerne pynte oss litt ekstra. Vi dekker det store koldtbordet vårt frå Sjøholt Catering, med roastbiff, rekekabaret, røykt svinekam, spekemat, karbonader, skinkesteik, kald heilkokt ørrett, røykalaks, waldorfsalat, potetsalet, kyllingsalat, alt med godt tilbehor.
Kaffe og bløtkake, mineralvatn og alkoholfritt øl.

Klubbhuset til Skodje Idrettslag, 2dre høgda

Pris for medl. kr. 250,-. For ikkje-medl. kr. 400,-.

Påmelding innan måndag 24. sept. til Gerd Karlsnnyr, tlf. 92 29 04 83, eller Paul Birger Tysnes, tlf. 41  23 51   88.

Åresal, allsong. Musikk:  Kåre Myren

Alle Senior-kveldane våre er opne for alle interesserte.

Kontakt foreningen

6260 SKODJE
Org. nummer 911823209
Bankkontonummer 39013042717