Alt du må vite om fremtidsfullmakt

Solveig Brorson Olson er en av advokatene du møter på webinaret om fremtidsfullmakt.

Lurer du på noe om fremtidsfullmakt? Webinar for medlemmer av Pensjonistforbundet.

• Må alle ha det?
  • Hvordan gjør jeg det?
  • Hva må jeg tenke på?

Det er bare noen av spørsmålene advokatene Solveig Brorson Olsen og Christin Ruud Ulfsryggen i Kolbotn Advokatfellesskap vil svare på i dette webinaret for medlemmer av Pensjonistforbundet.

Sett av tiden tirsdag 9. mars kl. 10-11.30!

MEDLEMMER AV PENSJONISTFORBUNDET KAN FØLGE WEBINARET HER

Webinaret vil bli tilgjengelig i opptak etter at det er ferdig.

Slik deltar du på webinar

Har du ikke deltatt på webinar før? Her er en kort veiledning:

Du trenger PC eller nettbrett, med lyd. Webinaret arrangeres gjennom et program som heter Teams, eller du kan delta enkelt i nettleseren din.

Her følger en enkel veiledning:

• Klikk på lenken litt før arrangementet starter. Dersom du har Teams-appen, velg «Start nå». Du vil da automatisk komme inn i Teams-appen og møtet vil bli startet derfra.

• Dersom du ikke har Teams-appen, velg «Se på nettet i stedet». Du vil da delta via nettleser.

• Du kan få spørsmål om du vil logge deg på eller delta som anonym - velg delta som anonym.

Det er kun de som presenterer som vil være synlige under webinaret, alle andre vil kun se og høre. Sjekk lyden på PC-en din i god tid. Du kan allerede nå teste ut lenken og forberede deg, slik at alt er i orden den dagen webinaret skjer.