pf@pensjonistforbundet.no

Postadresse

St. Olavs Plass

Org.nr. 970323910

Unge og pensjonister i samspill

Namdalsmesterskapet i Boccia 2023.

F.v. Bjørn Kvatningen og Odd Rauø, på laget "Pensjonisten" og medlemmer av Namsos Pensjonistforening, ble Namdalsmestre i Boccia i Namsoshallen søndag 20.01. 24.(Utsatt stevne fra 4. juledag 2023) Ungdommene lengst til venstre (Laget: Trana - foran tilskuer Isak,  bak lagleder Jøran Trana) ble nr. 3 i mesterskapet.  Nathalie Trana  fikk låne vandrepokalen som ble sponset av  Lions Club Namsos. Arrangører: Namsos Petanqueklubb og Namsos Livsgledeforening for Eldre.

F.v. Bjørn Kvatningen og Odd Rauø, på laget "Pensjonisten" og medlemmer av Namsos Pensjonistforening, ble Namdalsmestre i Boccia i Namsoshallen søndag 20.01. 24.(Utsatt stevne fra 4. juledag 2023) Ungdommene lengst til venstre (Laget: Trana - foran tilskuer Isak, bak lagleder Jøran Trana) ble nr. 3 i mesterskapet. Nathalie Trana fikk låne vandrepokalen som ble sponset av Lions Club Namsos. Arrangører: Namsos Petanqueklubb og Namsos Livsgledeforening for Eldre.