pf@pensjonistforbundet.no

St. Olavs Plass

Org.nr. 970323910

Pensjonistforbundets hedersmerke tildelt Adolf Karlsen fra Tromsø

Det ble en fin markering i Tromsø Pensjonistforening da 93 år gamle Adolf Karlsen fra Tromsdalen ble tildelt Pensjonistforbundet hedersmerke for innsatsen han har gjort fra han ble medlem for snart 30 år siden i 1995.

Adolf Karlsen  med Pensjonistforbundets  hedersmerke, flankert av tidligere leder for Tromsø Pensjonistforeneing, Ragna Kjær Monsen til venstre og nåverede leder, Irene Valstad Simonsen.

Adolf Karlsen med Pensjonistforbundets hedersmerke, flankert av tidligere leder for Tromsø Pensjonistforeneing, Ragna Kjær Monsen til venstre og nåverede leder, Irene Valstad Simonsen.

«Det har du virkelig fortjent» sa tidligere leder for foreninga, Ragna Kjær Monsen da hun på vegne av styret overrakte Adolf Karlsen hedersmerket. «Du har i alle år vært et ja-menneske når noe i foreninga skulle gjøres, fra kaffekoking og loddtrekning til underholdning med gitarspill. Deg kunne vi alltid stole på», sa hun blant annet. Ragna Kjær Monsen fikk selv Pensjonistforbundets hedersmerket i 2022 for sitt arbeid med å gjenoppbygge Tromsø pensjonistforening etter en nedgangsperiode. De fikk begge fortjente gratulasjoner og hyllest av de 90 medlemmene som deltok på et meget vellykket møte på Heracleum Bo- og velferdssenter i Tromsø.