pf@pensjonistforbundet.no

Julemøte 2023

.

Øiset Hotell tirsdag 212. desember 2023

Vi var godt over 40 som entret bussen på Meieriplassen for nok en gang å dra til Rendalen på Julemøte. Enda tror vi det var en privatbil også! Og på Øiset var det pent dekkede bord og vi var velkomne.

Sigmund ønsket oss vel møtt til julemøte, og vi hadde medbragt spillemann, Per bidro både før maten og til sangene. Sangene har vi arvet fra tidligere - flere tidligere - julemøter, nå er mange av de oppbrukt. Vi har mange vakre gamle julesanger som vi eldre husker og ønsker å synge med i. Bruk dem!

Julematen var god, og det var rikelig av den! Ordningen i baren gikk fint, og alle fikk nok det de ønsket. Det ble ikke verken dans eller gang rundt juletreet, men pent tre var det .

Sigmund hadde også til denne kvelden gode nyheter om nye medlemmer, og kunne ønske Aud og John Ulvmoen velkommen i laget.

Det var ny timeplan for møtet, bussen hjem gikk 21.30, og det var nok iorden, og vi kom vel hjem etter årets pensjonistjulebord. Og takk for det, skyssen var gratis iår!