pf@pensjonistforbundet.no

Org.nr. 970323910

Teatertur til "Flaggermusen"

Operette 11. mars 2024 i Grieghallen i Bergen

Lindås pensjonistlag har reservert 35 plasser til «Flaggermusen» med musikk av Johann Strauss dy. Grieghallen mandag den 11.03.2024 kl.19.00. Varighet 2t og 40 min inkl. 30 min. pause.

Kr. 680,- pr pers inkl. buss fra Lindås Nærsenter, forestilling og buss heim. Avreise fra Lindås kl.17.00, dørene åpner kl.18.00.

Påmelding til Anne Johannessen på mobil 98655194 innen 15.01.2024 og samme frist for betaling til kto. 3640 07 21844.

Flaggermusen er en feiring av livet, kjærlighet og glede.  Handlingen foregår i Oslo og Bergen. Regissør er Adam Price samme som hadde Den glade enke.

Forhistorie: Adelskalenderen Gabriel von Eisenstein skal sone en kortvarig fengselsstraff for ærekrenkelser, men først blir han overtalt av sin venn dr. Falke til å være med på et maskeradeball. Dr. Falke akter å hevne seg, for han tidligere ble etterlatt i en noe bedugget tilstand, utkledd som en flaggermus til hele byens forlystelse.