pf@pensjonistforbundet.no

St. Olavs Plass

Org.nr. 970323910

Årsmøte 2021

Vi har endelig mulighet til å arrangere et nytt årsmøte. Det vil finne sted på Fortet den 26/8. Påmelding: Ring: 93050851 eller 93418431

Siste årsmøte var i februar 2020. De siste 18 månedene har vi heller ikke hatt lov av myndighetene til å arrangere våre månedlige fellesmøter. Vi har klart å arrangere 6 datakurs med små grupper og et kurs i samarbeid med NAF der 17 deltagere fikk frisket opp sine kunnskaper i nye trafikkregler etc.

Men nå er det mulig å samles igjen, og denne gangen har vi tenkt å slå på stortrommen. Med støtte fra Fylkeslaget kan vi møtes på restauranten på Fortet der vi vil få lunchservering og underholdning. Dette vil være gratis for pensjonistene i vårt område og vil finne sted den 26. august, frammøte kl 12.30. Vi kan ha opp til 130 personer i restauranten denne dagen. En annonse vil bli publisert i lokalavisen den17/8. Vi antar at dette møtet vil bli så populært at vi nok må ha bindende påmelding. Telefonnummer for påmelding: 93418431 eller 93050851.