Grue Pensjonistforening

Hyggetreff på Gruetunet 29. oktober 2019

67 betalende gjester kunne vi ønske velkommen denne dagen også, noe som gledet spesielt da det var kollisjon med besøk av Oddvar Brå på Rådhuset. Det ble en hektisk periode ved inngangen . Når sentrale personer i styret er syke, faller det mer på andre. Denne gangen fikk jeg en del av byrden. Ved siden av billettsalget, var det mange nye medlemmer som skulle melde seg inn.  Takket være at jeg har ei meget oppegående kone, kunne jeg sende de nye medlemmene til henne slik at vi fikk ordnet alt til det beste. Jeg ønsker alle 15 nye medlemmer velkomne, og håper at alle unnskylder om jeg virket litt stresset en stund ved inngangen. Jeg beklager også at dette innlegget kommer senere enn vanlig, men jeg måtte prioritere regnskapet og innmelding av de nye medlemmene i går.

Julebord tirsdag 3. desember 2019

Julebordet i år er berammet til 3. desember, og på styremøtet 22.10. ble tidspunkt for bindende påmelding bestemt. Nedenfor vil dere finne dataene for julebordet slik det vil bli annonsert i Glåmdalen 11. november:

Styremøte på Grue Service 22. oktober 2019

Høsten har tatt taket.  Jeg har samlet løv i dag, men det er mye igjen.  Uansett var det styremøte i dag også, og det betyr at det om ei uke er hyggetreff i foreningen vår.  Her kommer referat fra styremøte slik det pleier:

Hyggetreff på Gruetunet 24. september 2019

Med 67 betalende gjester til stede ble det en litt annerledes kveld enn vi pleier.  Foredragsholderen klarte ikke å komme seg fra Eidskog til avtalt tid.  Dette gjorde at vi måtte forskyve på rekkefølgen av dagens program, noe som var helt i orden for oss pensjonister som hadde møtt opp for å hygge seg sammen. Og, koselig ble det.

03.desember 2019

Julebord

Vi har underholdning ved Arvid Strand som synger Jim Reeves og Johnny Cash. Også denne gangen har vi gymnastikk og allsang.

Pris kr. 300 for medlemmer og kr. 350 for ikke medlemmer.

Namnå har med kaker og Bjørn Spellemann står for musikken.

Gruetunet

2265 NAMNÅ
Org. nummer 894111542
Bankkontonummer 18302041551