Vi ønsker deg som medlem

Meld deg inn som medlem innen 1. august og bli med i trekningen av gratis opphold for 2 personer på Storefjell Resort Hotell

Velkommen til Senioruka på Storefjell.  Her er arrangementskomiteen fra 2023 .

Velkommen til Senioruka på Storefjell. Her er arrangementskomiteen fra 2023 .

Blir du med på Senioruka på Storefjell Resort Hotell i juni 2024?  Her er det både aktiviteter foredrag og god underholdning. Melder du deg inn som medlem av Pensjonistforbundet før 1. august 2024 er du med i trekningen av gratis opphold for 2 personer i en natt i midtuke på Senioruka fra 17. – 20. juni eller ved et annet passende tidspunkt.

Som medlem støtter du opp om arbeidet for å sikre en trygg økonomi, et aktivt liv og en verdig alderdom for alle.

Vi har gode medlemsfordeler som er verdt mer enn kontingenten. I tillegg får du 9 utgaver i året av «Pensjonisten» som er proppfull av nyttig informasjon og godt lesestoff.

Det er lokale forening(er) i samtlige kommuner i Buskerud som har jevnlige møter med sosialt samvær, interessante foredrag og underholdning i tillegg til både turer og andre aktiviteter.

Melder du deg inn nå, så betaler du kontingenten for et helt år fra innmeldingsdatoen. Prisen er kr. 550,- for et år og er du medlem av et av våre kollektive forbundet er prisen kun kr. 160,-.

For nærmere informasjon og innmelding ta kontakt med Pensjonistforbundet Buskerud på tlf. 977 00 623 eller send en melding til buskerud@pensjonistforbundet.no eller til https://www.pensjonistforbundet.no/meld-deg-inn-i-dag. Du kan også kontakte den den lokale foreningen i din kommune.  Kontaktinformasjon til våre lokale foreninger finner du på vår www.pensjonistforbundet.no