Åpent møte Time Pensjonistlag

Time Pensjonistlag inviterte til åpent møte 22. november kl. 1530 på Sivdammen. Hensikten med møtet var å invitere flere til å bli medlem i Pensjonistforbundet, og det var hele 7 stk. som meldte seg inn straks møtet var ferdig.

Arnt Olav Klippenberg trollbandt publikum med sitt innlegg.

Fylkesleder Herdis Gunn Rødne informerte om Pensjonistforbundet, og viktige saker vi jobber med. Hennes klare oppfordring var også at de som ikke var medlemmer meldte seg inn. Jo flere vi er, dess sterkere står vi!

Til møtet hadde pensjonistlaget også invitert Arnt Olav Klippenberg for å fortelle om romanene han har gitt ut de siste årene. Han trollbandt publikum med sitt innlegg, og her er et lite utdrag fra det flotte og utfyllende referatet skrevet av sekretæren i Time Pensjonistlag, Jens Malvin Nesse.

På hytta i Rekefjord ser Arnt Olav rett opp på Oddsfjellet. Kor har dette fjellet namnet frå. Då fekk han høyra om Orvar Odd. Han vaks opp på Bergly i Sokndal. Denne mannen reiste i viking rundt i Europa og er ein av Noregs store vikingar. Han enda sine dagar på Bergly, og han vart gravlagd på dette fjellet som seinare fekk namnet Oddsfjellet.

Arnt Olav fortel at denne soga om Odd, fekk han til å grava i soga. Han blei så fasinert at han fekk hug til å skriva ein roman. Dette utvikla seg til å bli ei reise gjennom den tidlige soga om Noregs første kongar, heilt fram til Sigurd Jorsalfar.

Hele referatet kan du lese her👇

Leder i Time Pensjonistlag, Miguel Stangeland takket Arnt Olav Klippenberg for et flott innlegg!