pf@pensjonistforbundet.no

St. Olavs Plass

Org.nr. 970323910

Pandemien er en utfordring

Forklarer hvorfor vi ikke har medlemsmøter

Godtfolk!

Styret for PfS ser veldig fram til vi kan begynne med våre medlemsmøter igjen - kanskje en gang ut på høsten. Vi har liten tro på at vi kan begynne noe særlig før. Riktignok har vi planlagt årsmøte til torsdag 27.mai klokken 1700 på Forsmansenteret. Men det vil i høyeste grad avhenge av smitte- og vaksinasjonssituasjonen.

Dette gjelder også når vi kan komme i gang med informasjonstreff i forbindelse med bruk av nettbrett. Vi tror alt ligger til rette på "vårt opplæringsrom" - grupperom 3 - med et tilfredsstillende nettverk. Men så er det denne pandemien, da.

Styret ser også fram til at flere medlemmer ønsker å gjøre en forskjell ved å bli med i våre aktiviteter. Da kan vi sammen få til veldig mye som vil være til det beste for de øvrige medlemmene.

Det er svært koselig og - veldig viktig - meget givende å bidra med noe for andre. Som en i stiftelsen Skipper Worse i Stavanger så treffende sa det; Vi inspirerer folk til å være med - til å yte noe - og da opplever de at de også nyter det. Kjempeflott!

Vi krysser fingrene for at livssituasjonen for oss alle blir mer normalisert slik at vi snart kan omgås hverandre igjen. Dere får ny informasjon når vi har noe å komme med.

Ta bare kontakt med undertegnet hvis det er ønskelig.

mvh

Arild Bjørløw Nome