Velkommen til et nytt og spennende medlemsmøte!

Masud Gharahkhani er Norges første stortingspresident med innvandrerbakgrunn.

Torsdag 27. oktober kl. 1200 kommer han til i Drammen Pensjonistforening med foredraget

«FRA SKOTSELV TIL LØVEBAKKEN»

Masud Gharahkhani har vært stortingsrepresentant for Buskerud, med fast plass på Stortinget siden 2017. Tidligere var han gruppeleder i Drammen Arbeiderparti i flere år, samt innvandringspolitisk og næringspolitisk talsperson for partiet. Siden november i fjor har han vært Stortingspresident, og er dermed landets mektigste person nest etter Kongen. Som stortingspresident står han i spissen for ryddejobben som skal gjenreise tilliten til våre folkevalgte etter flere skandaler. Fortsatt møter Masud Gharahkhani hets fra høyreekstremister.

Nå er han aktuell med boka «Norge i mitt hjerte» som er en hyllest til Norge som ga Masud mulighetene i det demokratiet han er satt til å fremme og det mangfoldet han nå er blitt vårt fremste symbol for.

Kjente og kjære "Royal Garden Jazzband" vil stå for underholdningen.

Våre medlemsmøter med spennende foredrag, lettere servering og underholdning holdes i Håndverkeren Selskapslokaler, Nedre Storgt. 13, 5 etasje. Inngang fra Schwenckegata

Møteavgift kr. 200,-. Ikke-medlemmer kr. 300,- .

BINDENDE PÅMELDING innen 23. oktober til konto 1506.47.89314 eller VIPPS 738 840. Info på telefon 977 86 027.

Husk kontanter til utlodning.