pf@pensjonistforbundet.no

St. Olavs Plass

Org.nr. 970323910

Oktoberfest på Reehaug 28. oktober 2021 17:00 - 20:00

Oktoberfest på Reehaug 28. oktober 2021 17:00 - 20:00.
Hei,
Takk for at dere stiller opp med hjelp til dette arrangementet! Vi blir 8 personer, som er i samsvar med Levanger kommune’s ønsker. (Tora Arntsen stiller sammen med Inge, + at jeg stiller) Det er Asmund Saure Hagen, leder for Arrangementskomiteen, Levanger kommune som står ansvarlig for arrangementet. (tlf 47601358).

Oktoberfesten er en del av «God Sommer»som er i et tilrettelagt sommerferietilbud for psykisk utviklingshemmede og beboere på omsorgsbaser Levanger kommune. Oktoberfesten er i år en erstatning for den årlige Sommerfesten som vanlig vis har blitt arrangert i slutten av august på Rehaug Samfunnshus, men som vi i år måtte avlyse pga corona.

Vi venter 100 gjester på Rehaug tirsdag 28.10 de 1700-2000 som skal spise, drikke, synge, danse og kose seg til livemusikk fra det faste bandet P.A. Røstads orkester.
Skogn Pensjonistlag til å være med å servere denne flotte gjengen.
Skogn Sanitetslag dekker bordene til festen på onsdag 27.10.
Vår oppgave blir å servere Biff Stroganoff med salat og ris. Maten leveres fra Leva-Fro ca kl 1600. Alt betales av Levanger kommune.
Vi skal servere maten, rydde av bordene, og vaske opp. Er det andre ting vi kan bidra med gjør vi selvsagt det! Kanskje får vi tid til en dans også?
De som allerede har oransje teskjorter med Pensjonistforbundets logo, tar på seg/stiller med denne skjorten. De som ikke
har, -får av meg når de kommer til Reehaug. Vi skal markedsføre Skogn Pensjonistlag godt på dette arrangementet!
Vel møtt! Dette blir vel moro!

Oktoberfest på Reehaug 28. oktober 2021 17:00 - 20:00