pf@pensjonistforbundet.no

St. Olavs Plass

Org.nr. 970323910

Juletur til Charlottenberg

Juleturen i år går til Charlottenberg med avreise kl. 09:00 fra parkeringsplassen ved Holmlia kirke.

Første stopp på turen er Sanngrund hvor det blir servert 2 halve rundstykker m/kaffe. Deretter fortsetter turen via Kongsvinger til Snoka Miljø. Vareutvalget hos Snoka går langt utover det vanlige. Snoka er kjent for sitt julehus, og man kan få mange gode ideer til hvordan man kan pynte/dekorere hjemme.

Charlottenberg er et lite tettsted i Eda kommune, ikke så langt fra grenseovergangen ved Kongsvinger. Her ligger et av Thon-gruppens kjøpesentre, Charlottenbergs Shoppingsenter. Senteret har godt og vel 50 butikker, matbutikker og vinmonopol. I tillegg til kjøpesenteret har også Charlottenberg sentrum flere interessante butikker.

Med masse godt i handlekurven settes kursen tilbake til G-kroen hvor vi får servert juletallerken m/dessert og kaffe.

Husk å gi beskjed ved påmelding om du har noen form for allergi eller lignende.

Etter middagen returnerer vi til Holmlia.

Pris pr. person kr. 500,-. Påmelding snarest og innen 23. november til mobil 918 51 041 eller kristoffersenjorunn@yahoo.no

Nærmere beskjed om betaling kommer senere.