pf@pensjonistforbundet.no

St. Olavs Plass

Org.nr. 970323910

Bjøro Håland til Tvedestrand

Tvedestrand får besøk av Bjøro Håland 22. september. Holt pensjonistforening arrangerer konsert for ensomme og eldre på Tvedestrand VGS.

Tvedestrand får besøk av Bjøro Håland 22. september.

Konserten er gratis, da vi har fått støtte fra Statsforvalteren på Agder, til arrangemanget.

Bjøro Håland er kjent artist, med 54 år på scenen. Han er jordnær og liketil, selv om han har opptrådt sammen med kjente artister som Johnny Cash, Tom Jones, Willy Nelson, Ann Murray, Liza Minelli og mange andre verdensnavn.

Det er ikke få av verdens store konsertscener som har hatt besøk av Bjøro. Til enkelte, som gigantarrangementet Norsk Høstfest i Minot i Nord-Dakota, blir han invitert tilbake og engasjert igjen og igjen. I 2018 dro Bjøro for å gjøre sin 33. opptreden der. I 2005 ble han tildelt "The Key to the City of Minot".

Men like gjerne som å stå på store scener rundt om i verden, kan Bjøro opptre i helt andre sammenhenger. Han har beina godt plantet på bakken tross all suksess han har opplevd, og kan fortsatt oppleves i de mest intime settinger. Han stiller like gjerne opp på pleiehjem og gamlehjem for å glede en håndfull mennesker, som for publikum i hundretall på de store scenene, eller på events og lukkede arrangementer.

Vi gleder oss til Bjøro inntar scenen på Tvedestrand VGS 22.sept kl.17.00.