pf@pensjonistforbundet.no

St. Olavs Plass

Org.nr. 970323910

Aktivitetsuke på Storefjell Resort Hotell, Golsfjellet - Juni 2022

Her er noen av deltagerne på Hesteskoarenaen

Senioruka på Storefjell Resort Hotell - Juni 2022

Pensjonistforbundet Buskerud arrangerer Aktivitetsuke på Storefjell fra 20. - 23. juni 2022. Pensjonistforbundet Buskerud har gleden av å invitere alle pensjonister vår region til Senioruka på Storefjell Resort Hotell.

Senioruka har hatt en lang tradisjon i tidligere Buskerud Fylke og arrangeres i år for 23. året på rad, med bare en avlysing i 2020 på grunn av pandemien.

Senioruka har som mål å stimulere eldre til økt fysisk aktivitet i hverdagen. I løpet av dagene på Storefjell på Golsfjellet i frisk fjelluft og naturskjønne omgivelser, er det et spekter av ulike aktiviteter du kan benytte deg av, som vanntrim, seniordans, yoga, boccia, brettspill, hesteskokasting, natursti og turløyper i fjellet med mer.

Målet med samlingen er at eldre kan møtes i trygge omgivelser til sosialt samvær, fysisk aktivitet, foredrag, allsang og gode måltider. Hver deltager velger hvilke aktiviteter man ønsker å være med på underveis. Det blir også god anledning til sosial aktivitet og moro sammen med likesinnede.

Foredragsholder i år er Kaveh Rashidi som er kjent som almenlege og debattant

Vi tar forbehold om både program og mulighet for å gjennomføre aktiviteter på grunn av pandemien. Påmeldingsfrist 20. mai 2022. Arrangementet vil bli oppdatert